Subject: FW: Justiitsministri 27. oktoobri 2005. a määruse nr 47 „Maa-, haldus- ja ringkonnakohtu kohtunike ja kohtunikuabide arv ning jagunemine kohtumajade vahel” muutmine
From: "Harju MK info" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Date: Fri, 23 Feb 2024 09:08:00 +0200

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, February 23, 2024 8:58 AM
To: Tallinna Ringkonnakohus info <[email-masked]>; Tarturk info 
<[email-masked]>; Talhk info <[email-masked]>; Tartu HK Tartuhk 
info <[email-masked]>; Harju MK info <[email-masked]>; Tartumk 
info <[email-masked]>; Pärnumk info <[email-masked]>; 
virumk.info <[email-masked]>
Subject: Justiitsministri 27. oktoobri 2005. a määruse nr 47 „Maa-, haldus- 
ja ringkonnakohtu kohtunike ja kohtunikuabide arv ning jagunemine 
kohtumajade vahel” muutmine

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu kooskõlastamiseks/arvamuse avaldamiseks.

Tagasisidet ootame 11. märtsiks

Link EISi 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/15a85b8a-526f-4556-8fe5-574dfd661cc8

Pealkiri: Justiitsministri 27. oktoobri 2005. a määruse nr 47 „Maa-, haldus- 
ja ringkonnakohtu kohtunike ja kohtunikuabide arv ning jagunemine 
kohtumajade vahel” muutmine

Registreerimise kuupäev: 23.02.2024

Registreerimise number: 8-1/1980-1.

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked]
 <http://www.just.ee> www.just.ee